~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, October 11, 2010

~~sUkaRnya~~

kenapa aku perlu lalui semua ini???
aku da tak mampu nak hadapi dugaan2 nih semua...
aku terlalu daif tuk harunginya seorang diri...

Mak,
Maafkan aku...
aku sayangkan mak...demi ALLAH....tapi apa mampu aku buat???aku tak bdaya nak buat apa2 tuk hidup aku.....

Abah,
Maafkan aku jua...
Aku jua sayangkan abah...demi ALLAH....aku tahu,aku bukan anak yang baik....tapi insyaALLAH selagi hayat dikandung badan,aku akan terus berjasa dengan mak & abah....terima kasih kerana telah bersusah payah untukku selama ini....

Kakak & adik2ku...
Maafkan aku...
Aku sayangkan kalian...aku pertaruhkan segalanya untuk hubungan adik-beradik kita...aku amat menyayangi kalian semua..aku tahu,kalian pasti tak rasa semua itu kerana aku tak pernah tunjukkannya...insyaALLAH, selagi nyawa dikandung badan,kalian tetap di hati ini....

::M::S::A::B::A::R::,
Kaulah segalanya dalam hidupku...
kaulah susah senangku...
tapi...
aku tak mampu lagi nak harungi segalanya seorang diri...
aku dah terlalu penat...
terlalu menjaga hati semua hinggakan aku sendiri terluka dan terseksa....
maafkan aku sekiranya aku melukakanmu...
aku tak berniat ape2...
cuma aku perlukan perhatian yang sukar tuk kau berikan....
maafkan aku....


Maafkan aku...
aku amat menyayangi kalian semua..
tapi apalah dayaku....
aku insan hina...
insan kerdil yang menumpang di dunia ini.....

maafkan aku........

No comments:

Post a Comment