~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Saturday, November 27, 2010

~~aPaKaH iTu??~~

ermmm..aku cuba tuk kuatkan semangat aku...
aku da tak larat nak terluka lagi...
i'm really tired...
i really need da time to make my self stable...

Ya ALLAH,kuatkan semangatku....
Tabahkanlah hatiku.....

1st time in ma life,aku buat tak tau jea ngan dia...
dia nak g ane,nakuat ape,aku tak kesah...
aku da penat...
aku mls nak bgaduh ape2 lagi...
aku da tak larat nak di maki hamun lagi....
tak larat nak di tuduh mcm2 lagi....

i wanna ma life back!!!!


sedihnya aty aku...
da dekat2 besday dia,dia wat hal camni...
ase patah sgt2 aty aku....
kecewa sgt2 aty aku...
aku da plan mcm2 tuk dia but............ = (
takperlah....
da my side....
it's ok....


i am a strong person.....
i am a good2 person....
insyaALLAH.........

No comments:

Post a Comment