~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, May 23, 2011

~~ aku ♥ cinta ♥ dia ♥ ~~

kehidupanku yang baru.....
taknak pusing2 belakang lagi....
taknak diluka dan terluka lagi......
taknak bersedih n sedih2 lagi..........

hanya dia.....
hanya kamu.......


yang da lama aku kenali....
yang da lama aku letakkan dihati.......
yang da lama aku rindukan.....
yang da lama aku impikan...........

alhamdulillah......
kini...
aku kepunyaanmu....
kau kepunyaanku......
dulu...kini dan selamanya.....
insyaALLAH.......

akukan tetap untukmu......
kau tetap untukku.......


i lurve u sayang.....
always miss u even u're beside me.....
always need your attention.....

we will together....ever & ever.....



~~eiyla ♥♥♥ acuja~~

No comments:

Post a Comment