~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, April 16, 2012

sangat terkujat~~~

salam....jaz nak share cerita hari sabtu lepas......

bangun pagi tuh tgk kat hp ada msg dr kakak sulongku......

mimie : weh...ada org mintak num tpon ko.....


me : ha??sape???hagak-2 ler pagi-2 nie nak mintak num tpon aku.....


mimie : ha'la....si N--i tuh mintak.....


me : aikk??npe??buang tebiat ke hape dia tuh????ermmm....bagi jealah kot...dia an tgh susah tuh.....

msg ended......


tak sampai 10minit....


ada call num kl...
sentak jugak...pandang muka hubby,dia angguk n aku trus jawab....


me : salam...


N--i : wsalam...weh..ape cer ko skrg??


me : erk..ok jerk...pekess call??lama tak call??


N--i : ermm..takde ape2....jaz nak bgtau yang aku da divorce.....n da abis edah pun....anak aku ada pada ex laki aku...ermmm..tak tahulah dia nak bg ke tak kat aku...anak aku pun da taknak cakap dah ngan aku....


me : ermm...yeker....so??ape leh aku bantu??


N--i : takde ape..saje nak bgtau ko..ko tak nek kl lagi ker???


me : ermmm...da lama tak nek kl..da takde kepentingan...lgpun aku da mls nak berjalan2....hubby aku bz kje....


N--i : oowh...ko peknen ker?? weii...skrg aku da ada bf baru...ce teka....


me : a'ah...peknen..masuk 4 bulan...ala..malasla nak teka2...lau nak bgtau,bgtau jea.....


N--i : aku skrg bkawan ngan si J-- tuh...ala...bf lama aku tuh....family dia n family aku pun da ok...so,lau ada rezki,kami akan kawen....


me : owh..ok...tahniah....


N--i : maceh....ape2 nnti aku roger ko eak...


me : ok.....



call ended.....


apelah motif manusia nie call aku pagi-2 buta??sorry to say...my heart is hurt lagi....walaupun kita ada pertalian darah n aku rase rindu sgt-2 ngan ko,tapi jujurnya aku da malas nak amek tau pasal ko...sebab aku taknak jadi macam dlu...walau apepun terjadi,aku doakan ko...

No comments:

Post a Comment