~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Thursday, April 24, 2014

Hujan Oh Hujan~~

hujan sepanjang hari....sejukkk.....lau ar kat umah nie...mang bergulung dalam selimut yolah nie...tentunya bersama anak tersayang n suami tercinta...hahahhaaaa...malangnya hari nie bukan weekend....redha zulhaila...redha...huhuhuhuu...

pagi td bgn mcm biasa...siap mcm biasa....tapi bile bukak pintu nak g kete,da luar biasa... aku tnya kat suami... 

'eh eh abg..nape merah jea dunia nie??'... 

dengan tenang dan macho eh dia jawab "da kul 7 syg...syg tau tak syg da lambat g kje??"

aku apa lgi...menggelupur lempar barang lam kete n amek anak buh kat sebelah....tak gile ko....masuk keje aka punch kul 7..kuar umah kul 7?? 

hahahahaaaa....time managment aku mang problem sejak ada anak nie....nak request benti kje tapi sian kat laki aku...

gile an permintaan...ko lau kje swasta syok ar benti...nie keje kerajaan...nak kna maki ngan mak abah ko??? hahahahahaaa.....


ok...sejuk nie weiii...tengahari kang nak pi mkn nasi arab....hahahahaa...selera ko haihh.....sebenarnya nak teman member mengandung nie ha...dia ngidam nasi arab...so..dengan aku yang tak mengandung nie terbabit sama....adoiii...sok dia da bersalin kurus,aku ????

tapi aku pun teringin jugak an...hahahahahahaa






with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment