~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, June 20, 2011

Cik EiyLa yG SeMak SeNdiRiaN

bukan ape...sejak kebelakangan nie...sejak dua menjak neh....aku ase lain macam...apakah aku yang terover??apakah aku yang melampau??apakah aku yang tergediks2???apakah aku yang bertepuk sebelah tangan atau apakah aku yang syok sendiri atau apakah aku yang poyos????

adehh...

soklan2 yang aku sendiri tak mampu nak jawab...pening pale aku nie cik oiiii.......

tapi ........

dr body language dia,dr gaya dia, dr bahasa dia,dr sms yg kuterima setiap masa,dr segi panggilan dia, ase2 cam serious....adehhhhh...npelah aku nak kna pkir neh????

tapi kna gak pkir....adehhhhaaaaiii....


tolonglah cik eiyla yang sedang serabut sendiri ini.........


aku tak mahu sedih2 lagi...
aku tak mahu kecewa lagi.....
aku tak mahu terluka lagi.................



No comments:

Post a Comment