~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Wednesday, June 15, 2011

damn of u!!!

errmm..mcm2 hal skrg neh......sume org dok sibuk2 citer pasal aku.....banyaknyalah pahala aku eak..... terima kasih sgt2....kelakarkan.....aku da lama tak bising-bising pasal korang...rileks jea korang dok ngumpat aku... tapi aku mmg tahulah korang lau berjumpe,aku mesti menjadi salah satu topik korang...hheheheee...korang an mmg camtu....suka menjunu janah...suka memfitnah...suka mengadu domba....suka buat-buat cerita & suka macam-macam lagilah...bukan aku tak kenal korang.....yang baik dengan korang pun korang umpat,caci n maki,apatah lagi orang-orang cam aku...hahahahahhaaa....tapi HADE KU KESAH????

OMG...OMG...OMG bak kata sepah...hahahahahhhaaaa.....

dari aku layan korang,baik aku wat kje aku...bukan dapat ape pun korang nie...apa pun tak bley....hahahahaa.....mulut korang nie melebihi dari mulut tempayan...hahahhaa..lagi tutup,lagi korang makan penutup tuh....sian korang an....takpe2....aku bersyukur ada gak orang-orang yang nak amek tau pasal aku walaupun palat yang korang bagi....takpe.......TAKDEK HAL AR....aku tak kesah pun.......


yang penting,lau aku susah,ada korang nak tolong????aku gak yg tolong korang...hahaahhaaa...tolong tgk....hehehheheee....

eh...lantaklah....mls nak pkir2....

jgn lebih2...aku penyabar sebenarnya....


ape2pun...u olls sgt2 palat!!!!!!

No comments:

Post a Comment