~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Tuesday, July 5, 2011

~~ aku ♥ rindu ♥ dia ♥ ~~

Alhamdulillah......

ALLAH masih sayangkan aku...diberinya dugaan bercinta selama 7 tahun...bermacam dugaan...sampai semua org mempertikaikan segalanya.....kini...segalanya telah berakhir.....aku telah didatangkan olehNYA seorang lelaki yang selama ini dekat dgnku cume dek kerana cinta yang tak direstui itu,aku kabur semasa memandangnya....Ya ALLAH....ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI SEGALA-GALANYA... dia yang hadir memberiku 1001 kebahagiaan & ketenangan....memberiku kasih sayang yang tak terhingga sehinggakan aku terfikir.....adakah dia yang selama ini yang aku cari???adakah dia yang selama ini yang aku mahukan??? ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI...terima kasih ALLAH di atas kurniaan perasaan ini....mencurah-curah perasaan ini terhadapnya.....dan begitu juga dia...Demi ALLAH,aku tak menjangkakan respond ini yang aku terima...Demi ALLAH,aku tak sangka dia juga berperasaan begitu terhadapku...sungguh besar kuasaMU ya ALLAH.....syukran Ya ALLAH.....alhamdulillah......

Ya ALLAH...
sesungguhnya aku memohon kepadaMU ketenangan dan kebahagiaan ini...semoga ALLAH terus merahmati kami...panjangkan jodoh kami...dekatkan hati kami.....jauhkan dugaan dari hidup kami....permudahkan segalanya Ya ALLAH.....

Ya ALLAH.....
Terima kasih di atas segalanya....semoga apa yang kami impikan dan rancangkan akan menjadi realiti... semoga menjadi kenyataan dan makbul segala doa-doa kami.....



Ya ALLAH....
sesungguhnya aku amat menyayangi dirinya sepertimana dia menyayangi diriku...aku amat memerlukan dirinya sepertimana dia memerlukan diriku.....sesungguhnya aku amat mengasihani dirinya sepertimana dia mengasihaniku....panjangkan jodoh kami Ya ALLAH...aku mahukan dia sebagai lelaki terakhir dalam hidupku......



abg,
syg amat sayangkan abg sepertimana abg sayangkan syg....semoga apa yg kita rancangkan,impikan akan menjadi kenyataan...terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup syg...semoga dugaan yang bakal hadir dapat kita tempuhi dengan sabar dan redha....syg amat rindukan abg walaupun abg didepan mata syg....terima kasih abg....abg adalah insan yang syg tunggu2 selama ini......

i'll lurve u abg...
i'll miss u abg.....
every second,minute and hour...

airmata ini akan jatuh sekiranya syg rindukan abg dan apabila segala impian kita tercapai.....



afzal  eiyla™

No comments:

Post a Comment