~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, July 18, 2011

Rindu + Sedih

Ya ALLAH...
kuatkanlah semangatku...tabahkanlah hatiku....sabarkanlah jiwaku menghadapi semua ini....
aku rindukan sahabatku...aku tahu dia dalam kesusahan...aku ingin terus disampingnya...kenapa semua ini harus terjadi??aku yang mahu temankan dia di saat dia amat memerlukan....

Ya ALLAH.....
Kau selamatkanlah dia dan kandungannya....jgnlah kau berikan dia kesedihan...berikanlah dia cahaya kegembiraan supaya kandungannya juga bergembira..kenapa dugaan ini terjadi antara kami??

Ya ALLAH.....
sesungguhnya aku amat rindukan masa lapang kami berdua....rindukan gelak tawa...tangisan syahdu kami tatkala kami sengsara....aku rindukan pelukan mesranya....rindukan kucupannya....rindukan time tdo kami....


Ya ALLAH....
aku bermohon padaMU.....hapuskan semua yg menjadikan kami jauh....hapuskan dugaan ini...aku tak mahu menangis lagi..aku tak mahu bersedih lagi...kesedihannya adalah kesedihanku....tangisannya adalah tangisanku...

Ya ALLAH....
berikan kami peluang tuk bersama kembali....terangkanlah hatiku dan hatinya...bukakanlah hati abg tuk menerima dia sebagai salah seorg dr sahabatku....bukan niatku tuk meninggalkannya kerana abg....tapi aku harus akur....hanya kau Ya ALLAH yg memahami semua ini.......

No comments:

Post a Comment