~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Tuesday, January 17, 2012

adeh...menjiwa Sgt aku nie!!!!

ermmm.....
ntahlah....
da lama Sgt aku bsabar an....
puas aku tahan diri aku...
tapi ko mmg mintak dimaki....

sabar eiyla...sabar....
npe nak marah Sgt nie....????

sape tak marah???

aku tak kacau sape2 kot Kat cna???tp ada segelintir makcik nie cam celaka plak...
org complaint pasal lain,ko nak kait2kan aku plak...ko da knape makcik???

adeh...sabar eiyla oiii...


tp makcik tuh mmg suka menjunu janah ar...aku da nek muak dgr org dok ngata pasal dia....dgr dia dok ngumpat pasal aku...adeh makcik...jaga2...ko ADA anak pompuan... bukan nak kata ape...skrg pun da nmpk anak pompuan ko camne...n kata org,anak melambangkan sikap ibu masa muda....nauZubillah.....jauhkanlah anak aku Dr berperangai mcm tuh...


apepun,aku doakan makcik tuh sedarlah eak....
kna gak tau sabar seseorg tuh tahap mane....
aku leh lg ko nak main2kan tp itupun tgk ar sampai mana sabar aku...
jgn sampai,mulut ko aku ganyah pakai cili akar....itu time br nak pkr langit tuh tinggi rendah eak....


ape2 pun eiyla,
kau sabar yolah!!!!

No comments:

Post a Comment