~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Tuesday, January 17, 2012

mcm xpcya plak hr nie adalah hr ke 17 aku bgelar isteri kpada En.Afzal..

lelaki yg slama nie aku syg as a brother..
(walau hakikatnya,aku mmg syg sgt2 kt dia more than brother)

lelaki yg xpnah hilang sbr dgn sikap & perangai aku yg sgt2 brubah2..

lelaki yg amat menerima aku seadanya aku..

lelaki yg menyayangi aku sesungguh2nya..

lelaki yg mbuatkn aku sntiasa merinduinya stiap ms & ketika..

Ya Allah,
aku bsyukur dgn khadirannya dalam hidupku..
aku menyayanginya lebih dr dia myayangiku..
aku sntiasa merinduinya walaupun dia di dpan mataku..

Ya Allah,
kurniaknlh kami zuriat yg soleh & solehah..
panjangkanlah jodoh kami dunia & akhirat..
jauhknlh kami dr pkara2 yg buruk..
murahknlh rezki kami..


terima kasih ats khadirannya tuk driku,Ya Allah...

No comments:

Post a Comment