~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, June 25, 2012

Dia......

Walau macamana badmood pun aku.....
Walau macamana marah pun  aku  pada dia.....
Walau macamana geram pun  aku  pada dia.........
Walau macamana sakit ati pun  aku  dengan dia........

Dia tetap cool........


Walau macamana dia terasa ati ngan  aku ......
Walau macamana marah pun dia ngan  aku .......
Walau macamana sakit ati pun dia ngan  aku .........
Walau macamana geram pun dia ngan perangai  aku .........

Dia tetap cool.......


Dia yang tak pernah marah......
Dia yang tak pernah membenci......
Dia yang menerima segalanya seadanya......
Dia yang menyayangi  aku  dengan sepenuhnya......
Dia yang menyintai  aku  sejujurnya.......
Dia yang akan menemani  aku  ke mana sahaja arah tujuanku.......
Dia yang mengikut kehendak  aku .....
Dia yang langsung tak banyak songeh.......
Menerima segalanya seadanya....
Tanpa sebarang rungutan mahupun omelan......


Betapa dia menyayangi  aku ....
Setiap kali tidur malam saya tidak lena,dia yang menemani dan terus menjaga  aku .....
Setiap kesakitan yang  aku  alami, dia turut mahu merasakan.....
Betapa dia amat menyayangi  aku ....
Dan sesungguhnya seandainya dia tahu betapa  aku  amat menyayangi dan menyintai dia juga....



Nyawa sanggup ku gantikan demi dia......

Dia yang amat ku sayangi....
Dia yang amat ku dambakan......
Dia yang amat ku kasihi.....
Dia  yang amat ku perlukan seumur hidupku.......

hanya dia yang mengenaliku, begitu juga aku.......






AFZAL BIN ABDUL WAHAB......

Ketahuilah olehmu abg......syg amat menyayangi abg sepenuh hati...seumur hidup....hanya abg yang ada dalam hati dan diri syg.....terima kasih atas kasih sayang dan pengorbanan abg ada syg.....maafkan syg andai syg melukakan hatimu....percayalah.....hanya abg dalam hati dan sanubari syg........jgn pernah jauh dari hidup syg...jgn pernah pergi dari hidup ini.......kasih sayang ini milik kita abg.....i love u so hard........




baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment