~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Thursday, June 14, 2012

Salam Semua.....

ecececeecehcehhh.....
tah ape-2 hek....

hari nie nak share ttg my student.....
ya ampun...da besar rupanya my student nie......
16 tahun maa....
mmg ler besar dah....
ape yg menarik ttg dia????


ok...
My student nie salah seorang pelajar Pendidikan Khas....bermasalah pembelajaran..bg yang tak tau tuh, dia pelajar OKU....nampak normal tapi dia bermasalah.....kesian....punca dari penyakit resdung yang dimilikinya ketika kecil.....g wat minor laser operation kat KPJ...tah mana silapnya laser tersebut terkena plak kat salah satu urat yang menuju ke otak....start dari situ, my student nie jadi lembam....sgt lambat menerima arahan.... tapi dia tetap mcm manusia normal.......

citernya.....
aku salute kat dia...sbbnya dia ada admire ngan student kat sekolah aku neh....yg bestnya, student tuh berada di aliran perdana....sebaya gak ler ngan dia....nama dia alya...alamak....ada nama panjang tapi tak ingat dah...heheheheee........dia sgt-2 admire ngan alya nie.....ntahlah...aku pun tak brape phm...yelah...ati n perasaan kan......then....yang agak bestnya......dia dok tggu alya nie start tahun 2009 lagi.....dia cakap alya neh penah satu tadika n sekolah rendah ngan dia dlu.....then dia pindah ke sekolah rendah yang lain......bile da menengah nie,dia sengaja nak ke sekolah aku nie smata-2 nak tgk ada tak alya nie....see.......aku pelik kan...dia leh ingat alya neh......mula-2 dia masuk sekolah nie,dia mmg dok carik alya nie....slalu tanya aku....& aku plak angin ler...hehehehehe......bukan sorang dua budak pompuan nama alya kat sekolah nie kan......& takdeklah kuasanya aku neh nak mencari sorang-2 kat sekolah nie.....heheheheheee....

and paling best.....this year......baru dia dapat knal ngan alya tuh dgn lebih dekat....dia sanggup wat ape saja tuk alya tuh.....iiissskkkkk...sukar tukku gambarkan........tapi inilah hakikatnya.......dia da dapat num fon alya tuh.....dia penah g umah alya tuh.... everything he will story to me..... & aku biasalah....kadang-2 saje wat ati dia panas....hahahahahaaa......aku mmg salute dia......n alya pun ingat sape my student neh.....kadang-2 kesian my student neh....yelah.....dia sgt merendah diri atas kekurangan dia....but aku slalu support him....aku harap dia tak ler kecewa ngan alya neh.....sbb aku tgk alya nie lain macam plak....yelah....budak-2 baru nak rase hidup kan........hope my student akan happy..... 



Azrai,
awak jangan risau.....
cikgu kadang-2 saje jea wat awak panas aty sbb nak tgk jauh mana perasaan awak.....
sy tau awak mcmane......
and....tgk....berkat kesabaran awak,awak dapat gak berkawan ngan alya kan????
sy doakan awak......


kadang-2 terpikir,aku nie mendorong budak ke arah bercouple kah????


baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment