~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Thursday, July 5, 2012

Masalah...Masalah.....

Smlm confident gelabah ingat nak kna MGTT.....rupanya salah tarikh daaa.......10 July nnti baru minum air gula.....semalam petang monthly check up...and sangat-2 terkejut bile berat badan dah cecah 70.5kg.... adoiiii !!!!! dalam 7 bulan preggy nie, berat aku da 11kg naik....nurse kata biasanya lau berat 11kg nie bile da masuk 38weeks...adoiii...camne???

aku mmglah da takut...bukan takut gemuk sebenarnya,...tapi takut kot-2 ada masalah lain...yelah...kita tak tau ape yang ada dalam badan kita nie kan......so, aku tnya nurse...apa patut aku uat....dia kata dia pun kurang pasti...

but, 2 hari sekali, nurse akan monitor BP aku...so, setiap pagi mengikut tarikh yang telah diberi, aku kna dtg ke KKIA Senawang tuk wat checkup....adoiii....susahnya !!!!


Hope takde ape-2 lah....hope mama & baby sama-2 sihat...janganlah ada ape-2 yang tak diingini berlaku....

Rakan-2 mintak doakan saya & kandungan sihat ya.....



baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment