~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Tuesday, June 10, 2014

Demam+Semput

Gara-gara tak g amek neb Jumaat lepas...aku collapse abis...sape yg fren ngan aku kat FB tau ar kot... mmg worse gile keadaan aku...bukan apa..jumaat tuh aku kat Muar..nak g klinik jauh...so bergantung pada inhaler jea...cukup bersyukur ada suami yg membantu...tiap kali ase nak flat,hubby kejut n pumpkan inhaler... mmg takde kudrat...selera makan out...padahal lapar sgt...Allahuakhbar...mmg tak tahan..tapi nak wat camnekan...umur nak naik...heheheehee....

Semalam pi ar Klinik Senawang...amek neb...adoi...knowing Klinik Kerajaan even kau kakitangan kerajaan kan.........


2 kali neb.......


amek darah skali...


Doc cakap ada kuman sket dalam darah...so..keep on antibiotic n inhaler...now batuk jea yg tak kurang... ubat batuk mmg bukan pilihan dah...naik cramp perut dok batuk.... 

hope pasni ada kurangnya,......  


with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment