~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Friday, June 6, 2014

Muar...Haris Wedding....

Sedang bersiap-2 nak nikah.....

Tapi...apalah lama sgt procedure nikah kat Muar nie eak...tunggu imam kadi da sekian...janji kul 0245pm.. tapi nikah kul 0400pm...dengan interview pengantin laki lagi..interview pengantin pompuan lagi...adoii... sian aku nengok Haris...pucat bagai muka eh...ingatkan haris jea pucat...dak Awin pun sama...pucat bagai kna interview..sedangkan aku dipahamkan masa depa antar borang nikah pun da kna interview.. adoilaaaa.... dah sedara mara aku sound adik n kazen yg lum kawen .." ha..korang,tak payah nak cr org johor...ape kepayah beo nak nikah haihh....kan da g kursus kawin bagai....nak tnya ape lg"....... sabaolah aku yg mendengarnya.... 


pose apakah ini???

abg ajie ngah bg talk pada bakal pengantin...

mungkin sedikit petua??

mama yg sgt sabar melayan ulek nie...sedangkan mama da mula semput time nie...(tudung adijuma weh) haahahahahaaa


interview...

interview lgi....

masih lagi interview......


with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment