~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Wednesday, August 10, 2011

ape sajalah~~~


Walau ape pun yang akan terjadi…org tetap syg abg…
terluka,terhiris,tersakit….semua tue lumrah…takpe…da  biasa  kot kna b4 this…so,ngan  abg, org redha…tau ALLAH sedang menguji… dan ujian dr abg jugak…

But abg…please syg…dun make me sweat….dun makes me spoil….geram tahap gaban…. Leh main2…. Skali org tak reply msg,baru tau maksud menggelupur & menggeribak…hihihihiii…. Menjiwa ler sekejap eak…

Apepun,org tetap syg abg…gile org nak suh abg tinggalkan org n org tinggalkan abg??? Tinggalkan tapak kaki leh ar..huhuhuu…byk main abg neh..takpe…ada ubi,ada batas…ada hari,org balas…hahahahaaa…..jahat an niat???

Oklah…malas nak semak2 pale…padan muka kawan2 Fb n diri aku sendiri sbb aku da unable wall aku…puas ati aku..eh puas ati ker??ermmm…aahhhh…mls nak pikir…lantak ar…

Babai all……



nie lah org yg wat aku jd sengal pagi2 buta td...adeh...tak sabar nak pi geget tinge dia neh...mujur pose....

No comments:

Post a Comment