~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, August 1, 2011

~~kerinduan~~



eiyla...
jgn over eak....2 hari 1 malam kot da lepak ngan abang...npe nie??angau eak....hahahhahhaaa
ntahlah.....
abg da depan mata pun still nak rindu....asyek nk pandang dia jea.....asyik nak usha dia jea....asyek nak berkepit ngan dia jea.....
ingat aku jea.....rupanya dia pun sama.....
hahaahhaahhaaa.......
kadang-kadang abg kantoi sbb aku pandang dia tetibe...
hahahahahhaaa....

tapi...semua nie mmg berharga dalam hidup aku....
and aku rasa sgt2 abg sgt2 sygkan aku....
dapat rasa dr cara dia layan....
cara dia bersabar ngan sikap n perangai mengada2 aku....
tapi aku suka cara dia control marah....
adeh....rindunya,......

Demi ALLAH....
perasaan rindu nie sgt2 membuak.....
padahal dekat nie......
mungkin inilah yg dikatakan perasaan yang betul2 perasaan....

Ya ALLAH......
panjangkanlah jodoh kami.....
permudahkanlah urusan kami......

No comments:

Post a Comment