~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, August 8, 2011

Sahabat~~

Kali nie nak citer pasal kawan baik aku…aku rindu dia…tapi mgkin ego aku…dan aku tak nak org pkir aku nie senang nak dibodoh-bodohkan….aku mudah sayang pada orang…tapi tgk gak org yg camne…. And  aku sgt2 sayangkan kawan baik aku…tapi kami da semakin jauh walaupun sebenarnya kami sangat dekat…aku leh tgk dia,dan dia pun leh tgk aku…

Aku rindukan saat tdo bersamanya…rindukan saat masak bersamanya…rindukan saat terkinja-kinja dengannya…hehehehehe…..teramatlah byk kenangan yang telah tercipta antara kami…tapi dia agak control aku…walaupun aku tau ada kebaikan & kebukurukannya…

Aku harus memilih Jalan hidupku…sampai bile aku nak berada di takuk yang lama??aku inginkan kehidupan yang lebih sempurna walaupun aku bukanlah seorang yang sempurna…dan aku mengharapkan Perkara yang sama dalam hidupnya….tapi sia-sia..aku di salah ertikan…kami jauh…sangat jauh walaupun andai satu hari nanti,ada jodoh kami dengan pasangan masing-masing, kami akan menjadi semakin dekat,teramat dekat….

Ya ALLAH….hanya Kau yang mengerti segala yang telah berlaku, sedang berlaku dan yang akan berlaku….aku hanya inginkan yang tebaik buat diriku…aku hanya inginkan yang terbaik tuk hidupku…

Sahabat..
Aku tak pernah melupakan kau…kau sentiasa dihatiku…aku doakan kau dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat…aku ada disekeliling kau….mungkin ada satu masa nnti, kita akan dapat bersama lagi…….

No comments:

Post a Comment