~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, August 8, 2011

SEDIKIT KECEWA N HAMPA~~~

betullah org kata...nak uat sesuatu yang baik mesti kna lalui dugaan-dugaan ALLAH....dan apabila aku da mula memikirkan n mula ke arah itu,ada aje halangannya....kadang-kadang ada gak rase cam nak surrender tapi aku kna bertahan...aku da malas nak pikir buruk...mungkin ini balasan tuk aku..aku redha...andai dia tercipta untukku,insyaALLAH pastinya akan berakhir dengan kegembiraan, ketenangan dan kebahagiaan juga...

ini baru dugaan sebelum…lau sedang nnti…
atau dugaan Semasa nnti??
Nauzubillah….eiyla,ko kna kuat…ko jgn bg diri ko n abg stress… ko kna phm semua situasi…tenang jea eak…

tipu lau aku kata aku tak sedih...sangat terasa sebenarnya...tapi apa yg mampu aku katakan??takpe eiyla...jaz postponed kan?bukan tak jadi..insyaALLAH....ada rezki ko nnti.....jgn ar ko risau......

sekurang-kurangnya ko leh gak wat preparation eiyla...sabar eak..pujuk hati ko tuk bersabar dan bertenang... jgn pikir buruk...ko tau abg sayangkan ko...


insyaALLAH....ada rezki n jodoh pastinya tak ke mana.......

No comments:

Post a Comment