~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Friday, July 6, 2012

Patut lagi kah diberi peluang ???

Can't said anything.....aku tgk video nie.....mmg kejam...tapi apakan daya....dia pun seorang ibu...tapi lau aku ar diberi peluang, aku TAKKAN bagi ANAK tuh pada PEREMPUAN nie balik.........


Beri saya peluang kedua’

Oleh Intan Mas Ayu Shahimi, Yusmizal Dolah Aling dan Shahrul Redzuan Zulkifli
am@hmetro.com.my
     
RINDU...Ika melihat gambar anaknya ketika ditemu ramah wartawan Harian Metro. Gambar kecil, laporan Harian Metro 10 Mei lalu.
RINDU...Ika melihat gambar anaknya ketika ditemu ramah wartawan Harian Metro. Gambar kecil, laporan Harian Metro 10 Mei lalu.
KUALA LUMPUR: “Saya terima hukuman ini (penjara) dengan ikhlas. Malah, kalau lebih berat pun tidak mengapa sebab sedar saya pernah menyeksa anak.
“Bagaimanapun, saya berharap satu hari nanti dapat bertemu semula anak dan menjaga dia seperti dulu...saya tidak mahu dia tinggal dengan orang lain dan biar kami melalui susah senang bersama,” kata Ika (bukan nama sebenar), wanita yang pernah menggemparkan negara apabila klip video penderaan bayi perempuannya berusia 10 bulan dimuat naik ke laman YouTube, Mei lalu.
Ibu muda yang baru dibebaskan dari Penjara Kajang, beberapa hari lalu selepas setahun di sana, mengakui insaf dengan perbuatan kejam yang pernah dilakukan dan berazam lebih menyayangi anaknya pada masa akan datang.

Menceritakan semula kejadian yang berlaku tahun lalu, Ika berkata, dia tidak pernah menyakiti bayinya sebegitu teruk kerana sedar ibunya berpesan supaya dia menjaga zuriatnya sebaik mungkin.


“Pada hari kejadian, saya dan anak dihalau dari rumah oleh kenalan yang menumpangkan kami berdua, bekas teman lelaki pula menghantar pelbagai mesej (SMS) menyakitkan hati.




PATUT KE ANAK YANG JADI MANGSA KAK OIII???



ALLAHUAKHBAR !!!!!




baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

2 comments:

  1. semua org buat kesilapan..x salah bagi peluang..asalkan dia menggunakan peluang yg ada dgn sebaiknya...

    ReplyDelete
  2. nauzubillah sis...eiyla tgk video nya...mmg kesian kat baby...yang bermasalah mak eh...tak pyh ar sampai pukul anak camtu...yelah kan.....hope dia berubah sebaik mungkin....

    ReplyDelete