~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, May 19, 2014

AKUARIUM ATAU BONET KERETA??

Citer nie dalam lama terperam lam list post...lupe nak update...heheheheee...

Hubby tukar tayar kete...tah ape problem eh, tayar tuh asek kempis jea... mak jemah letih dok pi pam tayar..taulah kan...dengan si yeyen lagi...ase macam nak angkut jea pam angin at petrol pam tuh...hahahahahaaa...over tau...dek kerana letih asek pi pam tayar n sampai budak petrol pam tuh pun da kenal aku...so,aku decided pi kedai tayar tuk check..


Check punya check, tak tau gak ape salah eh...so, dia suh pakai tayar spare dulu... ( ok..aku pun tak tau ada ke tak tayar spare tuh dalam bonet...sket cuak ok ) budak tuh bukak jea bonet n bukak cover tayar spare, dia cakap "wah...dah boleh pancing ikan kak....." aku dengan level confident yg duk paling atas pun cakap " eh hubby akak mmg suka mancing, cume skrg da slow sket sbb bz keje =)" (memandangkan ada pancang n joran dalam bonet tuh) budak tuh pun senyum jea smbil angkat tayar spare tuh....skali.....ha amek...berlumut-lumut tayar wehh.........adoiiiii...hekhekhekhekkkk...terkekek-kekek aku ketawa.. malunya usah dikenang....hahaahahahaaaa...n pai now lau teringat still ketawa....haahahahaaaa...malu wehhh... then budak tuh offer nak bukak penutup bawah bonet tuh n kuarkan air yang bertakung... first time tgk kete terkencing kata makcik aku...hahahahahahahhaaa...apepun, tq pada dak kedai tayar tuh...

inilah akibatnya kalau jarang ok tipu..takpenah amek tau apa isi dalam bonet selain atas jea...hahahaahaa... memandangkan bonet kete aku tuh bertingkat-2...hehehhee.....





with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment