~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Sunday, May 4, 2014

Yul Hassan's Wedding...

Yeah... Siang td punya cerita...
Kami g wedding Yul kat Inspen,Kajang....
Yul nie ex-gf pada adik aku...heheheheee...dia menjemput g..so..hukum walimah nie wajib pada yang berkesempatan...so..alhamdulillah...dpaat gak g...adik aku?? tak ingin deh nak g katanya... lagipun wan masuk wad kat hospital pilah...semput....so kami ar yg jadi wakil.......makanan super duper sedap...

 pelamin eh....

tempat mak ayah pengantin sambut tetamu....


anak aku wif kakak intan eh...kakak rajin melayan...makan jelly...intan nie anak pada pengasuh..memandangkan pengasuh adalah makcik saudara aku,so, intan kategori sepupu aku...heheheheeee


anak bujangku skali lagi.....


inilah pengantin eh...yul @ nurul ashraf kesayangan beta.....


awak comel dik.....


yeyen da nape?? mama plak over....


we're family......  ^_______^


budak nie mmg suka wat cenggini tau ^~~~~^


ok..mama over lagi.....


sebenarnya dia selok tgk tangga....uiiihhhhaaaaiiii tak daya nak kejo wehhhhh


mama again..ok...gemuk dan pendek......



one more...macam nak lari jea amek pic.......



with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment