~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, May 26, 2014

Mak Cik Aqilah & Anak Sedara Ahmad Qaireen Zulhafiy....

ha..itu dia tajuk....

mak cik?? anak sedara??

heheheheheee...

sepupu aku Aqilah anak kepada adik mak aku...aku panggil pak ica...duduk kat Jemapoh, Kuala Pilah... sebaya dengan si Yeyen....beza bulan jea...Aqilah bulan 4...si yeyen bulan 9...tahun yg sama...

aku fikirkan anak aku jea lasak...sekali tgk Aqilah....peeeeerrrrrgggghhhhhhh....hahahahahaaa...tak padan perempuan budak nie....tgk anak aku plak manja eh...alahaaaaaaiiiii anak omak!!!

tgk ar dua org nie camne.....n ini 1st time diaorg jumpe sebenarnya....dlu jumpe time masing-2 baby...al maklumlah...mama abah yeyen nie kje ngan Perdana Menteri kan...mmg susah ar anak nak jumpe sedara mara kan.....ahaks!!!






mula-mula jumpe siap peluk-2....ok...anak aku yg mula peluk....gedik 





puas laaa suh amek pic bersama tanpa gerak n goyang...dah dua-dua pun ulek mayang an...hahahahaaa...sabar yolah mama yg singa betina nie ha....





anak aku memang manja...even mama eh singa betina...anak tetap manja..tak tau laaa nape...kadang letih nengok eh..tapi anak kann....layankan aje...

Gambar nie di ambil sabtu lepas..ada kenduri tahlil kat umah arwah pak ngah jamal di serting hilir 3... percayalah...10 kali pun aku g sana,tetap sesat...huhuhuhuuu....


with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment