~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Wednesday, May 28, 2014

Kenangan Lama~~~





Belek-2 fon..terjumpe plak pic nie dalam folder whatsapp....ada kawan antar dalam group kolej dlu.... zaman blajar dlu...byk suka duka..pahit manis...hahhaaaa...tgk muka aku yg muda remaja nie wat aku ketawa sendiri....ngan kasut gitu...tudung gitu...hahaahahhaaa...nampak nau kebudak-budakkan aku....


teringat ada satu ketika..spotcheck dilakukan...kami budak perempuan 1 course kna denda sebab tak pakai heels...Ayohaiii......ada ke patut...aku Computer System punya student daaa.....leh kami tak tau minggu tuh sumer student perempuan kna pakai heels sebab ada minggu setiausaha.....hahahahaaa..apa lg..menggagau mencari heels...aal nek tangga jea cabut heels..kaki ayam..nak laju pun kaki ayam..hahaahhahaaa...

kenangan akan terus menjadi kenangan....
pengalaman berada ditempat org mengajar aku berdikari dan berkawan...

yeah...

i miss all my college's friend...


sekarang masa sangat mencemburui kami...lum ada kesempatan nak berkumpul..

in shaa Allah ada rezeki n panjang umur pasti jumpe......


with love : aku hanya untukmu ~~~~eiylajieyeyen~~~~

No comments:

Post a Comment