~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Friday, May 25, 2012

Mak Ngah Oh Mak Ngah~~

Tersangat bertuah bile dapat makcik cam mak ngah aku wehh......mana taknya.....hari nie td ada sale besar-besaran kat Sendayu Tinggi & dia adalah salah seorang dealer ST....katanya da g pun kat ST n membeli belah....skali dia leh lupe nak beli sabun Golden Herbs yang biasa dia beli tuh dek kerana rambang mata tgk sale barang yang lain....

Yang aku katakan dia sangat bertuah tuh adalah kerana dengan selamba badak eh dia call aku n suh aku pi beli an sabun tersebut tuk dia....aduhhhh...siap promote ape tau.....set bersalin ST......aduhaaaaaiiii mak ngahku...LOm lagik kot nak pi beli mende tuh......ke da patut beli??hahahahahaa...aku pun tak tahu........

Dan...dalam keterpaksaan, aku pun g ar tadik.....kat Dataran Senawang jea sebenarnya....tapi tau ler...da zaman gaji camni........nak dapat parking bapak eh punya susah.......memboyot ar mak buyung nie parking kat depan Haji Samuri & berlari-2 kucing ke ST.....usha punya usha...ada gak ar sabun mengikut kehendak beliau....aku pun meluangkanlah sedikit masa nak tgk Set Bersalin yang diperkatakan....tapi...aduhaaaaiiii.... tak berminat plak....asenya better lagi produk AMWAY kot???

Aduh......satu lagi masalah nie.....ada sape-2 nak suggestkan pada aku tak Set Bersalin yang best n tak susah nak guna???heheheheheeeeeee.......


Walau apepun, aku sayang mak ngah aku yang sangat-2 poning tuh......

huhuhuhuhuhuuuuuu......

Inilah Mak Ngah yang aku umpatkan tuh...hahahhahaaa.....i <3 u Mak Ngah !!!!


baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment