~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Monday, May 28, 2012

Soalan Itu~~~

Masa lepak-2 ngan anak buah semalam....dok borak-2...anak buah tnya satu soalan....dan soalan itu bukan baru sekali aku dengar....da banyak kali pun sebenarnya...ramai yang bertanya...tapi apa yang mampu aku buat  hanya TERSENYUM n bg jawapan ala-2 artis.......hahahahahahhaa..........poyo jea aku nie an......sumer org dok tnya.......


"MACAMANA LEH KENAL NGAN SUAMI???BERAPA LAMA COUPLE NGAN SUAMI????"


wah.....sebenarnya jawapan bagi soalan nie sgt-2 panjang....so,aku amek keputusan dengan menjawab :

"DA JODOH...JUMPE KAT MANA-2 PUN, LAU DA JODOH....KAWEN GAKS KAN????LAMA TAK LAMA SGT LER COUPLE.....SEKURANG-2NYA KENAL AR HATI BUDI & PERANGAI DIA"


cliche an jawapan aku????hahahaahhahaaaa.....doakan jodoh kami kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.......

baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment