~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Friday, May 25, 2012

Subhanallah~~~~

Minggu yang sangat-2 letih & minggu yang sangat-2 happy...hahahahaha....happy sebab da dapat gaji...TAPI.....bile da dapat gaji nie,banyak ar sangat nak kna settle an.....letih sangat-2....

yang tak leh blah tuh....adik laki aku...aduh sangat MENTIBANG LAUT.....hahahahahhaaa.....kerana ape aku katakan begitu????apa taknya...setiap kali gaji,dia mesti puji tak hengat punya....sebabnya ape lagi...aku an banker dia...sabar yolah aku nie.....

tapi sebagai KAKAK yang bertanggungjawab,laksanakanlah jugak.....walaupun penat.....mujur dapat HUBBY yang sangat memahami WIFE & adik ipar eh.....that's y I LOVE HIM SO HARD........


tapi sebagai mak buyung yang membawa perut, aku tersangatlah letih.....hongeh nak bawak badan dah ha...

Ya ALLAH,
Kuatkan semangatku.....
Tabahkan hatiku......
Permudahkanlah segalanya............



baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment