~~♥♥ wELcOme To EiylaJie's World ♥♥~~


~~sesuatu yang berada di luar jangkaan dan di dalam pemikiran~~

Wednesday, May 30, 2012

review 4 along alyyn......

aku tak berkesempatan nak pi jenguk along kat spital......tp still contact wif her husband 4 da info...... da latest info, along alyyn tak ada ape perubahan pun...still koma....cuma kadang-2 bile along ayin panggil n genggam tgn dia,ada gak respon walaupun masih terasa lemahnya......kesian along ayin.....dia plak demam.....yelah....duk spital......dengan tak cukup rehatnya...tak cukup tdonya.......nak kna care about rumah di KL lagi...anak lagi.....subhanallah......kuat sungguh dugaan mereka.......


Kadang-2 aku terpikir.....mampukah aku melalui semua ini sekiranya ALLAH mentakdirkan aku melalui dugaan seperti ini ???? ataupun, aku terpikir.........mampu dan kuatkah suami dan ahli keluargaku menempuh dugaan seperti ini???


Ya ALLAH....
Hanya kau mengetahui segala apa yang bakal dan akan terjadi..................

baca jea ker?? meh ler comment sket~~~~

No comments:

Post a Comment